آلکاتل Pop C3/ کوچک خوش چهره

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



آلکاتل Pop C3/ کوچک خوش چهره

alcatel-one-touch-pop-C3

یکی از پاپ‌های ساخت آلکاتل وان تاچ، Pop C3 نام دارد و می‌توان گفت از نظر طراحی بسیار جذاب است. رنگهای شاد و طراحی جمع و جور آن، جز ویژگی‌هایی هستند که شاید مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها قرار بگیرند.

این اسمارتفون اندرویدی (نسخه آب‌نبات ژله‌ای) دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی TFT است که با رزولوشن 800×480 پیکسل و چگالی پیکسلی 233ppi ساخته شده است. مثل دیگر محصولات آلکاتل وان تاچ، این اسمارت‌فون هم از نظر اتصالات چیزی کم ندارد و بر روی بدنه پورت‌های کارت حافظه، یو اس بی 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری صدا را مشاهده می‌کنید.

به علاوه این تلفن مجهز به بلوتوث 4.0 با A2DP است. حافظه داخلی 4 گیگابایت، قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت، رم 512 مگابایتی، پردارنده دو هسته‌ای کورتکس A9 و واحد گرافیکی مالی 400، از این کوچک اندام خوش چهره یک تلفن مناسب در میان هم رده‌های خود می‌سازد. با این ویژگی‌ها می‌توان نوید داد که در هنگام کار با این هوشمند، توقفی در اجرا یا کندی مشاهده نخواهد شد.

دو دوربین این گوشی را همراهی می کند. یکی در پشت با کیفیت 5 مگاپیکسل و ویژگی‌های فوکوس لمسی و تشخیص چهره و لبخند و با قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه و یک دوربین VGA در جلو، مناسب برای برقراری تماس ویدیویی که حداقل نیازهای کاربر را به خوبی پاسخگو است.

پاپ سی 3 در واقع در تمامی رنگ‌های مورد علاقه کاربران چون آبی، سرخابی، قرمز، سیاه و سفید موجود است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید